- Zvolte v případě, kdy máte již běžící soutěž
- Zdarma na ni přidáme odkaz
- Možnost přikoupení propagace vaší soutěže
Pro vytvoření soutěže se musíte nejprve přihlásit, nebo zaregistrovat.
-
Zvýšení návštěvnosti webu
Nápověda k soutěžním otázkám může odkazovat na libovolné stránky, čímž se v první řadě zvýší počet jejich návštěvníků, což samo o sobě pomůže z hlediska SEO (posunutí výše v seznamu vyhledávačů).
-
Propagace vlastní značky
Pokud jste noví na trhu a potřebujete získat brand recognition u vybraných cílových skupin obyvatelstva, můžete nastavit soutěž tak, aby se o vás skrze otázky účastníci něco dozvěděli.
-
Vytvoření povědomí o produktu
Stejně jako můžete použít tento typ soutěže k propagaci vlastní značky, i produkt se dá skrze soutěžní otázky náležitě představit. Účastníci, kteří nevyhrají, pak budou vědět, co si vlastně chtějí koupit.
-
Zlepšení viditelnosti na Facebooku
Fotografická soutěž na Facebooku vám komplexně pomůže zvýšit organický dosah všech vašich příspěvků – rozšíří řady fanoušků a zároveň zvětší míru jejich aktivity na vaší zdi.
-
Rozšíření databáze e-mailů
Soutěž může mít povinnou registraci, jejíž součástí může být předání určitých osobních informací, a to především e-mailu, se souhlasem pro další zasílání komerčních sdělení.
-
O vše se postaráme za vás
Můžete také využít našich dlouholetých zkušeností v oboru – vyřešíme za vás právní podmínky, programování soutěžních aplikací, marketingovou strategii, komunikaci s účastníky i tvůrčí obsah.
Soutěž získala celkem 4 600 soutěžících
3 800 přivedených soutěžících
4 300 přivedených soutěžících